Forfatter Emne:  DMRU Scaleauto reglement 2018/motor  (Læst 17629 gange)

Offline lowflyer

  • Scaleracer
  • Indlæg: 786
    • Vis profil
  • Navn: Thorkild Hjorth
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #45 Dato: Marts 13, 2018, 20:20:58 pm »
Der er nogle gange MEGET langt fra annoncering til faktisk levering hos Scaleauto, så uden at have spurgt de andre medlemmer i vognudvalget, så vil jeg vove pelsen og sige, at du trygt kan regne med at NSR motoren vil blive benyttet resten af året.
LMP24....Slot Racing made easy.
http://www.lmp24.dk

Offline Racefun.dk/klub

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1683
    • Vis profil
    • SlotWorld.dk shoppen der sender dagligt
  • Navn: Keld Høfler
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #46 Dato: Marts 13, 2018, 22:47:28 pm »
Jeg kan så godt fortælle at motorerne er afsendt fra spanien med kurs mod slotworld.dk

Offline Ronald

  • Scaleracer
  • Indlæg: 334
    • Vis profil
    • Randers Mini Race Klub
  • Navn: Bjarne Jørgensen
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #47 Dato: Marts 14, 2018, 05:46:51 am »
🤣😂 ::)
Undskyld :-X
Desuden mener jeg vi bør køre noget ræs!

Offline lowflyer

  • Scaleracer
  • Indlæg: 786
    • Vis profil
  • Navn: Thorkild Hjorth
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #48 Dato: Marts 14, 2018, 07:27:59 am »
Jeg kan så godt fortælle at motorerne er afsendt fra spanien med kurs mod slotworld.dk

Personligt, ændrer det intet for mig, med samme varenummer, er forvirringen jo total, så man aner ikke hvad det er man har foran sig, det kan være en fra det batch vi har dømt ude, eller fra et nyt batch, som vi ikke aner kvaliteten på.
Men det er da positivt at Ivan Basas har reageret på vores kritik.
LMP24....Slot Racing made easy.
http://www.lmp24.dk

Offline Racefun.dk/klub

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1683
    • Vis profil
    • SlotWorld.dk shoppen der sender dagligt
  • Navn: Keld Høfler
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #49 Dato: Marts 14, 2018, 12:25:03 pm »
Nu er det jo ret let at se forskel, det fremgår tydeligt af indpakningen (læs papiret rundt om motoren) at den har 22000 rpm and 318 gr/cm., i modsætning til den gamle der havde 22000 rpm and 250 gr/cm.
Og jeg tvivler stærkt på at nogle vil snyde og komme den gamle sløve kværn i deres bil, blot for at køre i vejen for de andre.  ;D ;D
Og den helt gamle uden B havde en anden farve så det kan næppe gå selv dit halvsløje øje forbi.  :o

Offline Dennis GT

  • Odsherred Slot Car Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 180
    • Vis profil
  • Navn: Dennis Thuesen
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #50 Dato: Marts 14, 2018, 14:45:36 pm »
Nu er der mange som allerede har skiftet til nsr så ville det da være dumt at lave det om igen :-)

Sendt fra min E5823 med Tapatalk


Offline Mrleif

  • Midtjysk Mini-Racing Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 753
    • Vis profil
    • http://www.lemans-foto.dk/Camaro/
  • Navn: Leif Svinth Christensen
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #51 Dato: Marts 14, 2018, 19:06:05 pm »
Nu er det jo ret let at se forskel, det fremgår tydeligt af indpakningen (læs papiret rundt om motoren) at den har 22000 rpm and 318 gr/cm., i modsætning til den gamle der havde 22000 rpm and 250 gr/cm.
Og jeg tvivler stærkt på at nogle vil snyde og komme den gamle sløve kværn i deres bil, blot for at køre i vejen for de andre.  ;D ;D
Og den helt gamle uden B havde en anden farve så det kan næppe gå selv dit halvsløje øje forbi.  :o

"22000rpm" stod der også på "gamle" SC-26 også, men der var op til 5000-6000 rpm i forskel mellem dem alt efter hvilken batch de kom fra....    :( :o ... så nej, det ændre intet ved beslutningen om at skifte til NSR...

mvh
Leif

Offline Ronald

  • Scaleracer
  • Indlæg: 334
    • Vis profil
    • Randers Mini Race Klub
  • Navn: Bjarne Jørgensen
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #52 Dato: Marts 15, 2018, 07:09:10 am »
Hej
Tog lige nogle billeder af motorer jeg købte for en god måned siden.
Jeg tror de har meget styr på det hos Scalerace.......NOT!

Vh Bjarne
« Senest Redigeret: Marts 15, 2018, 11:36:32 am af Ronald »
Desuden mener jeg vi bør køre noget ræs!

Offline Jan T.

  • Scaleracer
  • Indlæg: 727
  • Nissum-Minirace
    • Vis profil
  • Navn: Jan Taldorf
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #53 Dato: Marts 15, 2018, 09:06:46 am »
Hvis de fremover kan finde ud af at komme de ting i de poser hvor de høre hjemme, så skulle problemet vel være løst.
Keld omtaler den sending der er på vej d. 13 Marts, og ikke hvad der tidligere har været leveret fra scalerace, selvom det naturligvis også skulle have været pakket korrekt.
Jeg tænker mere på hvordan vi finder ud af om den er god nok, hvis der ikke er nogen der bruger den  ???
Så må vi i Nissum vel købe nogle stykker og prøve dem af, nogen skal jo  ;D ;D

Offline Racefun.dk/klub

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1683
    • Vis profil
    • SlotWorld.dk shoppen der sender dagligt
  • Navn: Keld Høfler
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #54 Dato: Marts 15, 2018, 11:06:28 am »
Det ser spændende ud Bjarne, jeg er i kontakt med Scaleauto for det kan sg ikke være rigtigt det der. Jeg har desuden rigget en scaleauto bil til efter de regler i bruger så jeg også selv kan teste det.

Det eneste korrekte var at de fik styr på motorerne og lavede dem ens og stærke nok, for det vil jo være til alle bedste hvis de motorer der sidder i bilerne når man køber dem også var dem der skulle bruges.

Offline Mrleif

  • Midtjysk Mini-Racing Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 753
    • Vis profil
    • http://www.lemans-foto.dk/Camaro/
  • Navn: Leif Svinth Christensen
Sv: DMRU Scaleauto reglement 2018/motor
« Svar #55 Dato: Marts 15, 2018, 17:51:43 pm »
ila_rendered

..og køber man en bil (i dette tilfælde en med HS bund, som er ny udgivet) kommer den så med en af de sorte og orange motorer...

Helt enig med Keld at de burde få styr på deres motorer og levere noget der er ensartet, det har de ikke kunne indtil nu og Bjarnes billede viser jo også at forvirringen fortsætter.
Man gider jo ikke kører race hvis det hele handler om man har været heldig og få en god motor og ikke have nogen som helst chance for at vide hvad man får når man bestiller noget, måske 20000rpm måske 22000rpm eller noget helt andet...  :o

mvh
Leif