Forfatter Emne:  Kalender ændring Gt Mos.  (Læst 7321 gange)

Offline Boskaerm

  • Moderator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 6530
  • Ring Østerberg, home of Illuminati Racing
    • Vis profil
    • Sjællands minirace klub
  • Navn: Bo Østerberg Lundgreen
Sv: Kalender ændring Gt Mos.
« Svar #15 Dato: September 12, 2018, 06:02:06 am »
Citat fra: JSL link=topic=7987.msg66049#msg66049
PS. Undskyld for highjack af tråden!

Det gør ikke spor, du ved nok, al omtale er bedre end ingen omtale!

Kenny har naturligvis ret i at spor afstand vil gøre at man praktisk talt køre alene hele tiden (eller uden at skulle tænke på de andre biler), jeg vil dog tro der findes 32 biler, også scala biler, som er ganske sjove at køre med, i hvertfald et stykke tid ;)

Nu kender jeg ikke DEL motor, men kender da lidt til Hawk Retro ;) og sidste år kørte jeg 8/46 med 27,00 hjul, og det gik da meget godt! Prøvede med 45, men det gik det ikk hurtigere af.

Tror i øvrigt de fleste Hawk Retro tager mere end 40K, ved friløb, men hvad vil i bruge det til? Hvis den kun kan trække sig op på 30, nå den også skal skubbe 180 gram afsted :) og der tror jeg Henriks 32 bil vil have en fordel (hvad spænding kører I i øvrigt med i SSRS?).

Men Jannick, som Kenny siger kom ud og prøv, så får vi syn for sagen :) og skulle du have lyst, finder vi nok også en bil, du kan låne til racet ;)
Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK

Offline JSL

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 190
    • Vis profil
    • Mit garage track
  • Navn: Jannick S. Larsen
Sv: Kalender ændring Gt Mos.
« Svar #16 Dato: September 12, 2018, 15:30:26 pm »
Hæhæ, det er gode udregninger, Henrik.
Men ja, det er meget teori og som Kenny skriver skal det nok prøves fysisk, før man finder ud af om det er noget man gider i 6 timer!  ;D

DEL som Jacob foreslog kører (normalt) med Slot.it Group C biler, på 12 volt, 30.000 RPM Scaleauto shortcan sidewinder, med en 10/35 gearing - og gearingen kan jo som skrevet bare reguleres højere.

SSRS kører vi som udgangspunkt GT Pro på 13,8v, med fri motor, fri gearing, frit ret mange ting - så længe det er scalakorrekt (Ikk', Henrik!  ;D )

... og jeg skal ikke udelukke at jeg gerne kigger forbi, Bo.

mvh
Jannick
--

BUILD, RACE, CRASH, REPEAT

Offline Boskaerm

  • Moderator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 6530
  • Ring Østerberg, home of Illuminati Racing
    • Vis profil
    • Sjællands minirace klub
  • Navn: Bo Østerberg Lundgreen
Sv: Kalender ændring Gt Mos.
« Svar #17 Dato: September 12, 2018, 17:24:41 pm »
SSRS kører vi som udgangspunkt GT Pro på 13,8v, med fri motor, fri gearing, frit ret mange ting - så længe det er scalakorrekt (Ikk', Henrik!  ;D )

... og jeg skal ikke udelukke at jeg gerne kigger forbi, Bo.

mvh
Jannick

Så tror jeg bestemt en SSRS "fri" bil kan gøres hurtigere ;)

Du er velkommen Jannick, bare lige smid en besked lidt inden, så er der en racer klar ;)
Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK