Forfatter Emne:  DES 2013 TILMELDING  (Læst 2954 gange)

Offline ace

  • Superslot
  • Scaleracer
  • Indlæg: 633
    • Vis profil
  • Navn: Claus Henriksen
DES 2013 TILMELDING
« Dato: Januar 19, 2013, 12:13:21 pm »
Hej


Så er vi ved at være klar til tilmelding til DES 2013.


For at sikre at alle har mulighed for at tilmelde sig serien, starter tilmeldingen først mandag 21/1 kl. 1800.
Den konto tilmeldings gebyret skal overføres til vil blive oplyst her og på  DES hjemmesiden mandag 21/1 kl 1800, skriv teamnavn på overførsel, hvis ikke tilfalder pengene kattens værn :-).

Husk at tilmelding først er gældende når pengene er overført og kan ses på DES kontoen.  Sidste frist for at tilmelde sig vil være 31/1.


Hilsen DES



« Senest Redigeret: Januar 19, 2013, 18:09:37 pm af ace »

Offline Kenny

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1612
    • Vis profil
  • Navn: Kenny Winther
Sv: DES 2013 TILMELDING
« Svar #1 Dato: Januar 19, 2013, 12:57:39 pm »
Øhh betyder det at man IKKE kan regne med en plads, hvis andre er hurtigere med enten tilmelding herinde eller med at få overført pengene ?? troet at der var lavet aftale om tidligere hold var sikret plads, og mindes også at man talte om der skulle ændres i reglerne, så mange flere deltagende hold kunne komme med..
Mvh Kenny

Offline ace

  • Superslot
  • Scaleracer
  • Indlæg: 633
    • Vis profil
  • Navn: Claus Henriksen
Sv: DES 2013 TILMELDING
« Svar #2 Dato: Januar 19, 2013, 17:01:41 pm »
Hej Kenny


Jvf. reglementet har de teams der har deltaget før en højere prioritet..


Der er tilføjet en sidste tilmeldingsfrist for at vi snarest kan give udmelding om hvilke teams der kommer til at deltage i DES 2013


Hilsen DES

Offline Gorm

  • Scaleracer
  • Indlæg: 927
    • Vis profil
Sv: DES 2013 TILMELDING
« Svar #3 Dato: Februar 10, 2013, 19:58:00 pm »
Øv - har i bemærket at anden afdeling falder sammen med danmarks største motorsports arrangement? CRA clasic race aarhus - er sikker på der plejer at befinde sig en del slotracere i blandt de knap 25.000 tilskuere.
Desuden er det i pinsen, hvor mange koner lægger andre planer for hele familien inkl. manden.

Jeg selv græder for min syge moster, da jeg har planer om at stille op i 65 klassen i Aarhus
Erare humanum est

Offline Per Gimle

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 2093
    • Vis profil
  • Navn: Per Steen Nielsen
Sv: DES 2013 TILMELDING
« Svar #4 Dato: Februar 10, 2013, 21:05:48 pm »
Hej Gorm


Som alt andet her i livet handler det om prioritering, nu forholder det sig således at vi i Ringsted har booket lokalerne, som skal gøres i god tid, så jeg tror ikke at det kan flyttes fordi du skal ud at leje andet sted ;)


Mvh.
Per
VSC, NMK, Modelbygger.