Linkede begivenheder

  • SSRS, 2. afdeling, SMRK. : Marts 03, 2019

Forfatter Emne:  SSRS, 2. afdeling  (Læst 1779 gange)

Offline mso

  • Ølstykke Mini Race
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1110
  • Skunk Works Garage
    • Vis profil
  • Navn: Michael Surland Olsen
SSRS, 2. afdeling
« Dato: Januar 05, 2019, 14:14:33 pm »
Terslevvej 75, Ørslev, 4100 Ringsted.

Tilmelding på Racemaster.dk
« Senest Redigeret: Januar 05, 2019, 14:23:07 pm af mso »
ESC Stenløse og Båstrup Race Way.

Offline henrik

  • Scaleracer
  • Indlæg: 383
    • Vis profil
  • Navn: Henrik Berntsen
Sv: SSRS, 2. afdeling
« Svar #1 Dato: Marts 04, 2019, 21:51:07 pm »
Søndag afviklede vi 2. afdeling af SSRS.  ;)

Tak for en dejlig dag, og et stort tillykke til Mogens med to flotte sejre. :) :)

Der var desværre frafald, noget med fastelavn  :o

Vi havde en dejlig dag, med de sædvanlige drillerier, og for første gang fik jeg 4 biler gennem TK UDEN bøvl  :P ::) 8)

I GR 5 havde jeg fået lavet en hurtigere bil, idet jeg ved at Mogens køre utrolig hurtig med sin lette bil, så jeg var spændt på om jeg kunne stå distancen.  ::)

Kvallen viste ikke overraksendene at Mogens er hurtig, men jeg fik ham med nogle 1/100 dele, herefter var det Michael med 2/1000 foran Christian.

I første løb stod Henrik for underholdningen, aldrig før har vi set en, der køre banen af et Scaleauto hjul !  ;D

I andet løb var Mogens bare kørt, han har lært sig at holden bilen på banen, og kørte en sikker sejer hjem,  med 3 omgange mere end sidst.
Jeg slutter på andenpladsen, og debutanten på banen Christian tager trediepladsen, michael køre et fint løb og køre tre omgangen mere en sidst, og dog rækker det kun til en fjerdeplads.  ???

I GT/Prototyper. også her havde jeg en ny bil med, som jeg ventede mig en del af.  ;)

Mogens tager pole med 6/100, herefter Dr. B, Christian og Michael

Og igen er Mogens bare kørt, og tager sejren med hele 15 omgange mere end sidst, jeg tager andenpladsen, med 7 omgange mere en sidst, og 1 sølle sone foran Michael, som under løbet havde fået en gevaldig fart i sin bil, godt for mig at det ikke var fra starten  :o :o

Dr. B


Med venlig hilsen
Henrik Berntsen
Hvis du vil vinde og tabe med samme sind, vinder du IKKE !