Linkede begivenheder

  • Smrk Classic cup 19/3-18. 3. afd : Marts 19, 2018

Forfatter Emne:  Smrk Classic cup 19/3-18. 3. afd  (Læst 5707 gange)

Offline Per Gimle

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 2093
    • Vis profil
  • Navn: Per Steen Nielsen
Sv: Smrk Classic cup 19/3-18. 3. afd
« Svar #15 Dato: Marts 20, 2018, 08:09:55 am »
Så fik vi kørt tredie Open classic løb resultatet kan ses her. http://smrk.dk/LiveTiming/Statistics/Stats00440_LapsOverall.htm

Heat nr. 1 var meget tæt lige bortset fra Klaus som kørte den sikkert hjem med hans VW bobble 8) Peter, Steen og Rene lå meget tæt igennem hele løbet, hvor stillingen skiftede hele tiden, man kan allerede se at de to ''gamle'' slotracere (Steen Og Rene er ved at have fat i det igen, det lover godt for resten af sæsonen.

Rigtig mange tætte dueller, hvor specielt andet heat, med rigtig mange afkørsler, heatet bestod af  Per, Jesper, Pål og Svend, hvor det gik hårdest ud over Jesper's 917'er da han røg af under broen og min bil ramte hans bil, hårdt bagi, så gitteret og noget vægt trim på den ellers fine bil fløj af, det kostede lidt rep. for nu vejede den for lidt, det kostede lidt omgange, plus den havde lidt svære ved at hold sig i rillen efterfølgende, men ikke så meget at det gik ud over sejren i kl. 2.

Pål førte efter første stint, jeg havde en del problemer med forskellige affald til dels to af egen herkomst og en del af andres affald, men det gjorde det hele lidt mere spændende :)

Mit held var at jeg var startet i spor 1 og Pål i spor 3, så jeg havde de ''gode spor'' tilbage, så jeg fik hentet det tabte ind stille og roligt og ved hjælp af at Pål havde et par uheldige afkørsler lykkedes det mig til sidst at vinde løbet.

Dejligt at se MiHu møder op, trods hovedpine og han sad over til selve løbet, men istedet for skruer for tre mand, det kalder jeg sku en  sportsmand.  8) 8) 8)

Hilsen Per
VSC, NMK, Modelbygger.

Offline stp

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 80
    • Vis profil
  • Navn: Steen Petersen
Sv: Smrk Classic cup 19/3-18. 3. afd
« Svar #16 Dato: Marts 20, 2018, 11:51:09 am »
tak for endnu en fin aften og ikke mindst tak til MiHu for lån af expertise, skruetrækker, hjul og ikke mindst tak for lån af den fine Lotus til løbet, det var der nok nogle der var kede af.....:). glæder mig til at MiHu har min Ferrari med retour næste gang efter en en omgang i hans magiske hænder (det lyder lidt kinky).
Nu med hjemmebane fordel.......

Offline MiHu

  • Vikings Scaleracing Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 2622
  • Fingrene væk fra mit legetøj
    • Vis profil
  • Navn: Michael Steen Huniche
Sv: Smrk Classic cup 19/3-18. 3. afd
« Svar #17 Dato: Marts 20, 2018, 20:05:38 pm »
Hej !

Jeg vil da også sige tak for en god aften, på trods af min hovedpine. Også tak for roserne til jer alle 👍 Jeg synes, at det er lige så sjovt at hjælpe, som selv at køre.

Jeg vender stærkt tilbage næste gang 😀
Racing for Viking
Scalerace 4ever
Michael Steen Huniche

Offline Per Gimle

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 2093
    • Vis profil
  • Navn: Per Steen Nielsen
Sv: Smrk Classic cup 19/3-18. 3. afd
« Svar #18 Dato: Marts 20, 2018, 20:51:26 pm »
Du har den helt rette ånd MiHu, glæder mig til næste gang vi ses.
VSC, NMK, Modelbygger.

Offline Flintrace

  • Vikings Scaleracing Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 103
  • Morfars legetøj
    • Vis profil
  • Navn: Jesper flint Jensen
Sv: Smrk Classic cup 19/3-18. 3. afd
« Svar #19 Dato: Marts 21, 2018, 14:49:15 pm »
Hej Alle
Tak for et noget "andeledes" Race end "normalt" ja der blev gået til stålet i 2 heat , hvor jeg var lidt for "Hurtig"  ;) med det resultat at Per
ikke fik en change for at undvige/ stoppe ..... øv bøv men et hendeligt uheld.. derefter fik jeg travlt da vi var 3 stk som blev udtaget til kontrol-vejning  :P .... så vuderingen var .. enten at fortsætte og håbe på at vægten holdte , eller at udbedre fejlen under race og så bare give den gas  :P.... det belv det sidste som valget falt på ..... og det kostede selvfølgelig lidt ekstra rep. på karrossen da vi kom hjem....
Men 25 Point på tavlen ..... så kom smilet jo frem alligevel ha ha ha  ;D
  Spændene aften og med "nye" / gamle kører det er jo bare så fedt .
 Mvh . Jesper Flint.
Viking Scalaracing Club
Mvh. Flintrace ;-)

Offline Per Gimle

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 2093
    • Vis profil
  • Navn: Per Steen Nielsen
Sv: Smrk Classic cup 19/3-18. 3. afd
« Svar #20 Dato: Marts 21, 2018, 16:34:14 pm »
Ja det gik lidt hårdt ud over den ellers fine bil  ;)

Synd at der ikke er flere der er interesseret i at køre noget classic, men vi kan jo håbe, at folk snart finder ud af, det ikke behøver være det store problem med PU dæk, vi er (MiHu og Per) er behjælpelig med, at slibe og polere dæk og ikke mindst lære fra os, så vi kan få nogle gode tætte løb.

Hilsen Per
VSC, NMK, Modelbygger.