Forfatter Emne:  IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)  (Læst 9762 gange)

Offline kimmas

  • Scaleracer
  • Indlæg: 141
  • ASCR
    • Vis profil
  • Navn: Kim Maslak
IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Dato: Juli 20, 2018, 18:39:07 pm »
Hej alle i 1/32 nørder.

Jeg fik en besked fra en bekendt fra Tjekkiet for nogle dage siden omkring et officielt IRSA Verdensmesterskab i 1/32 hardbody.

ISRA has decided that Most's race in 2019, "The Most Open", will be the first ISRA World Championship for 1/32 Hardbodies slot cars.
ISRA will create a separate division for 1/32 Hardbodies and I'll probably be the coordinator. 
We need delegates for each nation. The delegate must have a unifying fame and will have to be present at the first World Championship where the first important meeting of the delegates will take place. Meeting during which the rules will be discussed.
So please, thank you for quickly appointing a delegate who will have the first mission to say how much he wants seats for the next World Championship. The selection method within each country is free, up to each delegate.
So I will upgrade soon our web page,  “The Most Open“ to an ISRA World Championship, and add a new page  “Participation / Number of entries“  and probably upgrade the time table page.

http://most-open.simplesite.com/

Reglementet ligger tilgængeligt på hjemmesiden og jeg kan afsløre at Mosleren ikke er tilladt.

Lad mig vide om en af jer rødder har mod på at tage udfordringen op, det er et single man race i Pro og Am.
Så skal jeg nok formidle kontakten.

Mvh. Kim
- "Den hurtigste vej til et klubmesterskab er at skubbe alle modstandere af i første sving" (Brønne, hvert eneste år)

Offline Steen Michaelsen

  • Scaleracer
  • Indlæg: 306
    • Vis profil
  • Navn: Steen Michaelsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #1 Dato: Juli 21, 2018, 09:37:17 am »
Det lyder umiddelbart interresant.
Imidlertid har jeg overhovedet ikke hørt noget om det, selv om jeg er ISRA delegat, og jævnligt er i kontakt med de ledende folk.
Jeg har kigget på det link du har postet, og det ser jo godt ud, men der er ikke nogen referencer til de ledende ISRA-folk, og ISRA's struktur er sådan at alle tiltag skal vedtages på en delegeret-forsamling.

Det bliver spændende.

Steen

Offline Steen Michaelsen

  • Scaleracer
  • Indlæg: 306
    • Vis profil
  • Navn: Steen Michaelsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #2 Dato: Juli 21, 2018, 09:56:04 am »
Hej Kris,

Det er korrekt.
Det skal nok blive sjovt.

Steen

Offline kimmas

  • Scaleracer
  • Indlæg: 141
  • ASCR
    • Vis profil
  • Navn: Kim Maslak
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #3 Dato: Juli 21, 2018, 21:34:37 pm »
Det lyder umiddelbart interresant.
Imidlertid har jeg overhovedet ikke hørt noget om det, selv om jeg er ISRA delegat, og jævnligt er i kontakt med de ledende folk.
Jeg har kigget på det link du har postet, og det ser jo godt ud, men der er ikke nogen referencer til de ledende ISRA-folk, og ISRA's struktur er sådan at alle tiltag skal vedtages på en delegeret-forsamling.

Det bliver spændende.

Steen

Hej Steen.

Det er Gerard Caupene der står for det.


Mvh. Kim
- "Den hurtigste vej til et klubmesterskab er at skubbe alle modstandere af i første sving" (Brønne, hvert eneste år)

Offline mso

  • Ølstykke Mini Race
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1110
  • Skunk Works Garage
    • Vis profil
  • Navn: Michael Surland Olsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #4 Dato: Juli 21, 2018, 23:05:59 pm »
Ser rigtig spændende ud, det vil jeg gerne høre mere om.

Hilsen Michael.
ESC Stenløse og Båstrup Race Way.

Offline Jevertussen

  • Scaleracer
  • Indlæg: 75
  • HMC
    • Vis profil
  • Navn: Jesper von Wowern
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #5 Dato: Juli 22, 2018, 22:25:31 pm »
Jeg følger med spænding :)
Kør så det ryger!!!!!

Offline mso

  • Ølstykke Mini Race
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1110
  • Skunk Works Garage
    • Vis profil
  • Navn: Michael Surland Olsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #6 Dato: Januar 23, 2019, 23:44:22 pm »
Så er der lidt nyt vedrørende VM 1/32 Hardbody i Most.

Overskriften antyder at der er en del af ISRA, det er det ikke mere af flere årsager. I stedet er der dannet en ny organisation 'Planet32' som dette mesterskab sorterer under. Det er et mesterskab med GT3 biler efter en homologeret list som ses i reglementet og der er 2 klasser med lidt forskellige frihedsgrader - læs i reglerne for mere info. Der er blevet brugt en del tid på at bygge den nye organisation op og frembringe dette sæt regler med input fra en bred skare af personer fra en række Europæiske lande incl. Danmark - denne opstartsrolle har jeg påtaget mig efter opfordring.
Løbene afvikles 21-23 juni 2019 i byen Most i Tjekkiet på 2 træbaner, en bane til hver klasse.

Kunne dette vække din interesse og lyst til at høre mere om og måske deltage i, så skriv endelig - gerne i nærmeste fremtid så vi kan få planlagt.

Link til regler og yderligere info omkring arrangementet,

www.most-open.simplesite.com/

Link til indlæg på facebook vedrørende et andet løb i Most,

=68.ARCdN8eZVBNGi2xBdCB2r3pW6R3vbEcgUqn2MLbEs212NEcXRy2DxAHLwyeW1on-SS87evqVEXSqZgW6tJsr7f_SooeL05rFfwef53fZ6w0d0l902-3fevAMt1nYmB-0kRwgYQLhxwDBaozgpWPzEZBaFfpp9cApCdbvqj8YsAtwSKp7E_jVRiYC_DEQ2A_LCdiNvcOwYMpvmWRx0HXZeKjCsjLifIU-es50XnBUEuXF_uzHvVk6tqJpbaBKa-JHl9VgyAsaz9hMhYaoD1OWwaca9nVdSe4l6mTd0nxzIyEZmEJMiDh5DJB6OEJY-nZa8nAUp5EEiA&__tn__=K-R0.g]www.facebook.com/StatutarniMestoMost/videos/230807474521809/?fref=mentions&__xts__[0]=68.ARCdN8eZVBNGi2xBdCB2r3pW6R3vbEcgUqn2MLbEs212NEcXRy2DxAHLwyeW1on-SS87evqVEXSqZgW6tJsr7f_SooeL05rFfwef53fZ6w0d0l902-3fevAMt1nYmB-0kRwgYQLhxwDBaozgpWPzEZBaFfpp9cApCdbvqj8YsAtwSKp7E_jVRiYC_DEQ2A_LCdiNvcOwYMpvmWRx0HXZeKjCsjLifIU-es50XnBUEuXF_uzHvVk6tqJpbaBKa-JHl9VgyAsaz9hMhYaoD1OWwaca9nVdSe4l6mTd0nxzIyEZmEJMiDh5DJB6OEJY-nZa8nAUp5EEiA&__tn__=K-R0.g

Hilsen Michael.

ESC Stenløse og Båstrup Race Way.

Offline HenrikBering

  • Scaleracer
  • Indlæg: 1862
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #7 Dato: Januar 24, 2019, 10:10:39 am »
Flot arbejde Michael.

Jeg kan ikke deltage, men ønsker alle god tur og god rejse. Jeg deltog selv nogle gange i 24H løb i Bruxelles og kan varmt anbefale alle at opleve den internationale stemning  8) 8).

MVH
Henrik

Offline mso

  • Ølstykke Mini Race
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1110
  • Skunk Works Garage
    • Vis profil
  • Navn: Michael Surland Olsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #8 Dato: Januar 27, 2019, 18:05:43 pm »
Lige en ekstra oplysning, der er tilmeldingsfrist 20. marts, så kom med en melding om det kunne have interesse og gerne i god tid inden.

Hilsen Michael.

ESC Stenløse og Båstrup Race Way.

Offline mso

  • Ølstykke Mini Race
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1110
  • Skunk Works Garage
    • Vis profil
  • Navn: Michael Surland Olsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #9 Dato: Marts 17, 2019, 15:02:47 pm »
Lidt opdatering i forbindelse med denne begivenhed.

Der er i denne weekend et opvarmningsløb til løbet i juni som samtidig fungerer som udtagelse for de tjekkiske kører. Til det løb deltager også Carsten Hansen og Michael Egeholm fra Danmark (OSCC) som deltager i GT pro klassen. Vi var jo en smule spændte på at se det danske niveau mod de stærke tjekker og nogle rigtigt skrappe folk fra Italien - det er gået over alt forventning som det kan ses af vedhæftede fra kvalifikationen, semifinale samt billede fra finale heatet. Løbsafviklingen er lidt anderledes end vi er vant til her i Danmark - se eventuelt under reglerne som er linket i et tidligere indlæg.

Mere følger
ESC Stenløse og Båstrup Race Way.

Offline Boskaerm

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 6530
  • Ring Østerberg, home of Illuminati Racing
    • Vis profil
    • Sjællands minirace klub
  • Navn: Bo Østerberg Lundgreen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #10 Dato: Marts 17, 2019, 16:54:06 pm »
Wow! Flot  8)
Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK

Offline Kenny

  • Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1612
    • Vis profil
  • Navn: Kenny Winther
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #11 Dato: Marts 17, 2019, 17:31:58 pm »
Imponerende 👍👍👍
Mvh Kenny

Offline mso

  • Ølstykke Mini Race
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1110
  • Skunk Works Garage
    • Vis profil
  • Navn: Michael Surland Olsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #12 Dato: Marts 17, 2019, 20:00:56 pm »
Så er der det endelige resultat fra Most open.

Kæmpe tillykke.  :D
ESC Stenløse og Båstrup Race Way.

Offline Per Gimle

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 2093
    • Vis profil
  • Navn: Per Steen Nielsen
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #13 Dato: Marts 17, 2019, 20:04:35 pm »
Super stort tillykke til Carsten  8)
VSC, NMK, Modelbygger.

Offline lowflyer

  • Scaleracer
  • Indlæg: 786
    • Vis profil
  • Navn: Thorkild Hjorth
Sv: IRSA VM 1/32 Hardbody(Scaleauto, Slot.it, NSR etc.)
« Svar #14 Dato: Marts 17, 2019, 20:29:46 pm »
Kæmpe tillykke til Carsten :)
LMP24....Slot Racing made easy.
http://www.lmp24.dk