Forfatter Emne:  Opfordring til medlemmere  (Læst 5849 gange)

Offline RasmusDJ

  • Administrator
  • Scaleracer
  • *****
  • Indlæg: 1597
    • Vis profil
  • Navn: Rasmus Johansen
Opfordring til medlemmere
« Dato: Januar 24, 2012, 14:30:23 pm »
Hej Alle


Her er en lille opfordring til jer, for at gøre forumet endnu bedre, og indeholde endnu flere ting end det allerede gør. Så skal i træde ind, da jeg ikke ligger inde med al den viden, som er kommet omkring minirace.


Der er både en Link side og en Download side, de begge to, er lidt skrabet. Men der er åbent for at medlemmere kan tilføje og uploade. I Link sektionen er der forskellige kategorier, hvor man kan tilføje under. Hvis man synes der mangler en, så skriv det til mig, også kigger jeg på det.


I download sektionen, er der pt 3 kategorier, Regler for 1:24 og 1:32 samt en Guide og Vejledninger. Men begge er lidt tomme. Da jeg kun deltager i et få antal serier, så er det kun de regler jeg har fingre i. Resten, er op til jer at få lagt op. Jeg skal nok sørge for at Download bliver ændret, til et mere sigende ord. Som Regler og Guides.


På forhånd tak.


Mvh


Rasmus
// Rasmus Johansen
admin@scalerace.dk

Offline gums5

  • Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Indlæg: 1555
    • Vis profil
  • Navn: Lennart Sørensen
Sv: Opfordring til medlemmere
« Svar #1 Dato: Januar 24, 2012, 20:25:15 pm »
Oplysninger der jævnligt bliver efterspurgt er tuningstips og tips til modelbyg så for at den generelle scalerace del ikke bliver sandet fuldstændig til kan jeg foreslå at disse 2 kategorier bliver lavet. Jeg selv kunne også bruge en kategori der hedder løbsserier.
Bare forslag
venlig hilsen
Lennart Sørensen

Better be best of the rest than second