Jeg syntes det er en underlig adfærd at resservere 37 datoer over de næste 24-30 måneder af DMRU og vil godt have lov til at udtale min forundringring over noget jeg anser for at være en form for sabotage af alle andre løbsarrangører.
PPS: Jeg troede der skulle være navn på ALLE profiler herinde? Jeg har lidt svært ved og tror at DMRU som union, selv har oprettet en profil?
Citat fra: Boskaerm efter September 20, 2016, 02:31:34 amPPS: Jeg troede der skulle være navn på ALLE profiler herinde? Jeg har lidt svært ved og tror at DMRU som union, selv har oprettet en profil?Lige den her, den kan jeg svare på. Jeg har i tidernes morgen givet lov til at denne bruger kunne oprettes, med henblik på at give envejs kommunikation i form af DMRU info, så mere en oplysnings bruger, end en diskussions bruger.
Jeg forstår i øvrigt stadig ikke, hvorfor regionale serier ikke kan afvikles under DMRU... Men ind til da lyder en-dags mesterskaber som vejen frem.MvhHenrik
Det er fordi DMRU ikke vil lade regelskrivning og styring af en løbsserie være op til dem der står bag de lokale serier. Hvis det ikke bliver besluttet på delegeret forsamlingen så sker det ikke i DMRU.
1 dags mesterskab er der så også under DMRU http://dmru.dk/onewebmedia/invitationer/2016_invitationer/Classic_1_24_Ikast_2016.pdf, men det er der ikke interesse for