Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /var/www/scalerace.dk/public_html/Sources/Subs-Editor.php on line 900
Mærkelig adfærd (DMRU løbskalender)

Forfatter Emne:  Mærkelig adfærd (DMRU løbskalender)  (Læst 8410 gange)

Offline lotus4ever

• Global Moderator
  • Scaleracer
    • Vis profil
  • Navn: Pål Hanson
Mærkelig adfærd (DMRU løbskalender)
« Dato: September 19, 2016, 21:29:20 pm »
Jeg syntes det er en underlig adfærd at resservere 37 datoer over de næste 24-30 måneder af DMRU og vil godt have lov til at udtale min forundringring  over noget jeg anser for at være en form for sabotage af alle andre løbsarrangører.  :o

Slothilsen,
Pål Hanson,
Vikings Scaleracing Club, Frederikssund

Offline RasmusDJ

• Administrator
  • Scaleracer
    • Vis profil
  • Navn: Rasmus Johansen
Sv: Mærkelig adfærd (DMRU løbskalender)
« Svar #1 Dato: September 19, 2016, 22:00:17 pm »
Jeg har flyttet emnet til slotrace, da der ikke kunne kommenteres af brugere under DMRU info.
// Rasmus Johansen
admin@scalerace.dk

Offline Boskaerm

• Sjællands Mini Race Klub
  • Scaleracer
  • Ring Østerberg, home of Illuminati Racing
    • Vis profil
    • Sjællands minirace klub
  • Navn: Bo Østerberg Lundgreen
« Svar #2 Dato: September 19, 2016, 22:01:29 pm »
Enig Pål
Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK

Offline HenrikBering

• Scaleracer
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
« Svar #3 Dato: September 19, 2016, 23:30:04 pm »
Dvs. at reservationerne ikke er noget, som er aftalt på en delegeret forsamling...  ::) ::)? Så er det bestemt mærkelig adfærd  :o.

Offline Mrleif

• Midtjysk Mini-Racing Klub
  • Scaleracer
    • Vis profil
    • http://www.lemans-foto.dk/Camaro/
  • Navn: Leif Svinth Christensen
« Svar #4 Dato: September 19, 2016, 23:58:31 pm »
Jeg syntes det er en underlig adfærd at resservere 37 datoer over de næste 24-30 måneder af DMRU og vil godt have lov til at udtale min forundringring  over noget jeg anser for at være en form for sabotage af alle andre løbsarrangører.  :o

Nej, de datoer for 2017 har været offentlig gjort allerede den 18 oktober 2015 og alligevel er der andre arrangører, der ligger løb på disse datoer, det er "sabotage" af DMRU's forsøg på at samle dansk miniracing.

At der så allerede NU er datoer for 2018 kalenderen må da ses som en service, så sammenfald af løb dermed kan undgås.

mvh
Leif

Offline Boskaerm

• Scaleracer
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 20, 2016, 02:31:34 am »
Det kan man mene Leif.

Men, på et år er der normalt 52 weekender.
Trækker vi juleperiode, sommerferie periode, lidt helligdage osv fra, er der vel knap 40 mulige weekender tilbage?

Hvis jeg har talt rigtigt, har DMRU så reserveret en af weekend dagene, i 18 af disse weekender, altså tæt på hveranden af de mulige weekender.
Og til hvad?
Ja det ved man ikke, det kan være:
Slotrace
Can am/retro
Scaleauto
En helt ny klasse.
Eller at dagen aldrig bliver brugt.

Derudover er der 10 1/32 løb, der rent faktisk bliver kørt, og som Gt Mos forsøger at tage hensyn til.

Skal jeg forsøge at tage hensyn til de DMRU løb, hvor der måtte være et deltager overlap, må de prøve at melde ud HVAD de vil bruge de løbsdage til, ikke blot komme med løse reservationer.

Jeg kan IKKE tage hensyn til alle 18 MULIGE løbsdage, ej heller vente med at planlægge løb til den endelige DMRU kalender er klar.

Mvh
Bo Ø. Lundgreen
Kalender ansvarlig Gt Mos.

PS: som tidligere meldt ud, vil Gt Mos i fremtiden benytte sig af 3 søndag i måneden til løb.

PPS: Jeg troede der skulle være navn på ALLE profiler herinde? Jeg har lidt svært ved og tror at DMRU som union, selv har oprettet en profil?
Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK

Offline RasmusDJ

• Administrator
  • Scaleracer
    • Vis profil
  • Navn: Rasmus Johansen
« Svar #6 Dato: September 20, 2016, 08:46:32 am »
PPS: Jeg troede der skulle være navn på ALLE profiler herinde? Jeg har lidt svært ved og tror at DMRU som union, selv har oprettet en profil?

Lige den her, den kan jeg svare på. Jeg har i tidernes morgen givet lov til at denne bruger kunne oprettes, med henblik på at give envejs kommunikation i form af DMRU info, så mere en oplysnings bruger, end en diskussions bruger.
// Rasmus Johansen
admin@scalerace.dk

Offline Boskaerm

• Scaleracer
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 20, 2016, 08:55:06 am »

Lige den her, den kan jeg svare på. Jeg har i tidernes morgen givet lov til at denne bruger kunne oprettes, med henblik på at give envejs kommunikation i form af DMRU info, så mere en oplysnings bruger, end en diskussions bruger.

Fair nok. Og tak for info.
Venlig Hilsen
Bo Ø Lundgreen
SMRK

Offline lowflyer

• Scaleracer
    • Vis profil
  • Navn: Thorkild Hjorth
« Svar #8 Dato: September 20, 2016, 09:44:12 am »
Jeg kan godt se problemet både fra DMRU's side og fra andres side, som måtte ønske at lægge løb i kalenderen.

Måske burde nogen i DMRU's bestyrelse kigge i de sidste 3 års tilmeldingslister, og se hvem der deltager i flere klasser, og
dermed finde week-ender hvor der kunne køres flere klasser hvor der ikke er deltager sammenfald. Og altså lægge klasser fast på bestemte week-ender.
mvh
Thorkild
LMP24....Slot Racing made easy.
http://www.lmp24.dk

Offline Racefun.dk/klub

• Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
    • Vis profil
    • SlotWorld.dk shoppen der sender dagligt
  • Navn: Keld Høfler
« Svar #9 Dato: September 20, 2016, 12:52:23 pm »
Dm burde afvikles over 1 løb hvilket ville give en masse færre datoer, jeg forstår dog godt at man i slot klasserne 16d etc gerne vil køre mere sammen da man er så få der kører de klasser. Men så burde de datoer slet ikke blandes med scale race klasserne.

Men igen faste weekender til diverse ville gavne så kunne dmru sidde på 1 hver måned, 1/24 & 1/32 regionale serier 1 hver måned og enkelt stående event 1 weekend hver måned.

Offline HenrikBering

• Scaleracer
    • Vis profil
    • RingBering
  • Navn: Henrik Bering
« Svar #10 Dato: September 20, 2016, 18:51:30 pm »
Enig med Keld, men da jeg ikke selv deltager i delegeret forsamling, kan jeg ikke brokke mig ubegrænset. Dog viljen konstatere, at selv om DMRU burde være midtpunkt for dansk Minirace, vil det være klædeligt at tage hensyn til de regionale serier ved at minimere datospildet.

Jeg forstår i øvrigt stadig ikke, hvorfor regionale serier ikke kan afvikles under DMRU... Men ind til da lyder en-dags mesterskaber som vejen frem.

Mvh
Henrik

Offline lotus4ever

• Global Moderator
  • Scaleracer
    • Vis profil
  • Navn: Pål Hanson
« Svar #11 Dato: September 20, 2016, 21:10:56 pm »
Jeg forstår i øvrigt stadig ikke, hvorfor regionale serier ikke kan afvikles under DMRU... Men ind til da lyder en-dags mesterskaber som vejen frem.

Mvh
Henrik

Det er fordi DMRU ikke vil lade regelskrivning og styring af en løbsserie være op til dem der står bag de lokale serier. Hvis det ikke bliver besluttet på delegeret forsamlingen så sker det ikke i DMRU.

Og fred være med det, jeg har ikke så meget at brokke mig over for jeg kommer hellere ikke til delegeretforsamlingen.
Slothilsen,
Pål Hanson,
Vikings Scaleracing Club, Frederikssund

Offline Mrleif

• Midtjysk Mini-Racing Klub
  • Scaleracer
    • Vis profil
    • http://www.lemans-foto.dk/Camaro/
  • Navn: Leif Svinth Christensen
« Svar #12 Dato: September 22, 2016, 12:47:46 pm »
Det er fordi DMRU ikke vil lade regelskrivning og styring af en løbsserie være op til dem der står bag de lokale serier. Hvis det ikke bliver besluttet på delegeret forsamlingen så sker det ikke i DMRU.

Ikke korrekt! Det er vognudvalget der styrer de serier, som har et sådant, det vil sige Vognudvalget bestemmer reglementet (i samarbedet med bestyrelsen i DMRU) og det er fra 2017 vognudvalget der fastlægger kalenderen for serien, som så koordineret af DMRU.

1 dags mesterskab er der så også under DMRU http://dmru.dk/onewebmedia/invitationer/2016_invitationer/Classic_1_24_Ikast_2016.pdf, men det er der ikke interesse for :(
mvh
Leif

Offline Møller

• Scaleracer
  • HMRK
    • Vis profil
    • Holstebro Mini Racing klub
  • Navn: Per Møller
« Svar #13 Dato: September 22, 2016, 15:04:26 pm »

1 dags mesterskab er der så også under DMRU http://dmru.dk/onewebmedia/invitationer/2016_invitationer/Classic_1_24_Ikast_2016.pdf, men det er der ikke interesse for :(

Man kan så stille sig selv det spørgsmål, hvorfor er der ikke interesse for det ??
Een af grundende kunne evt. være mangel på oplysninger omkring løbene..

Den invitation til Classic løbet du linker til i denne tråd, er første gang jeg feks. ser !!
Ligeledes da det seneste DMRU DM Scaleauto løb blev afholdt i Ikast, fik vi heller ingen invitation i mailboxen !!

Der står KLART og tydeligt i DMRU's vedtægter "§15a Løbskalender" :
Invitationen udsendes på mail til unionens klubber 4 uger før løbet.

Da dette ikke sker, kan man ikke tillade sig at forvente, at der vil være interesse for løbene..
Langt fra alle, inkl. mig selv og vores klub, holder sig opdateret på alt hvad der sker på DMRU's hjemmeside, og forventer at invitationerne havner i mailboxen, når nu det er vedtaget og står sort på hvidt i vedtægterne.. !!

Jeg skal ikke kunne udtale mig om andre klubber får invitationerne på mail, vi får dem ihvertfald ikke..
« Senest Redigeret: September 22, 2016, 15:07:10 pm af Møller »
Per Møller
Holstebro
www.hmrk.dk

Offline Racefun.dk/klub

• Herlev Minirace Club
  • Scaleracer
    • Vis profil
    • SlotWorld.dk shoppen der sender dagligt
  • Navn: Keld Høfler
« Svar #14 Dato: September 22, 2016, 15:54:31 pm »

hvorfor ikke, tja, der har i flere år været kørt et classic løb i racefun week-enden ved siden af, måske 2 store classsic løb med en uges mellem rum er for meget?

Jeg mener at jeg i år har modtaget 3 mails vedr. dmru løb, så Per er ikke alene, og ikke mange i forhold til det antal week-ender der lægges beslag på.

og så måske en generel træthed blandt mange over den måde DMRU styres på, så måske der skal en større udrenselses proces igang og måske skal DMRU opdeles i 2 grene, for slot og scale vil tydeligvis 2 forskellige ting.